יום חמישי, 4 במרץ 2010

חויות מחג פורים


ביום שישי 28.2.2010 צינו את חגיגת פורים בבית הספר ולא למדנו כלל. היתה בהתחלה תערוכת תחפשות אבל בקושי ראו את תחפושת החיזר שלי וכבר חזרנו למקום. ראינו מופע קסמים והקוסם קצת היצחק.ודרך אגב לפני יום שישי אמרו לנו להביא משלוח מנות וכל אחד אוכל את שלו כן אני יודע טיפשי ביותר אבל כך זה,ובאמת כך היה. עוד לפני התערוכה ומופע הקסמים אכלנו את המשלוח של עצמנו למרות שפורים חג של נתינה. כי נותנים משלוחי מנות זה לזה ונותנים מתנות לאביונים ומקרה הזה לא נותני זה לזה משלוחי בשבלנו משלוח מנות. ומתנות לאביונים גם לא נותנים אבל מספיק לתת רק משלוח מנות יפה יותר להביא את שנהם או רק אחד מהם זה בסדר. טוב אבל זה לא החלק היקרי אז נמשיך בחוויה. אחרי המופע קסמים היתה הפסקה ושחקנו קצת אם התחפושות אכלנו כרגיל ארוחת עשר והסתובבנו בתחנות שהיו בתוך הכתות שהם היו כדור סקווץ שבה היה צריך לקלוע עם כדור סקווץ למטרה. וקליעה למטרה בה ההינו צרכים לקלוע עם חצים למטרה. ותחנה שאייני זוכר את שמה שבה היה צריך לקלוע לליצן לאפו ולכפתוריו עם כדור. וכדורסל שבה היה צריך לקלוע לסל עם כדוד. וכדורגל אבל בה לא הייתי כי לא ראיתי אותה וחבר שלי סיפר לי שבועטים לשער ריק בכדור,אבל לא נורא. שנגמרה הפעילות בתחנות עלינו למלעה והיה צילצול,הלכנו הביתה. אני הלכתי לחוג. אחרי החוג הלכתי לישון צהורים. ובשעה שש בערב באו אלי אלי,דביר ושגיא ועוד כמה חברים של אחי ועשינו מסיבת פג'מות לאלי לא הירשו לישון אבל לפחות הוא הלך באחד עשרה בלילה. קצת רבנו עם חבריו של אחי יותם אלי עדין כועס אבל אני ודביר שככנו מזה ושגיא בכלל היה איתם.אנחנו ראינו סרט,שחקנו משחק קופסא,ואכלנו פיצה ועשינו פעילות ובסוף גם שחקנו עם חבריו של אחי יותם שאלי הלך. למחרת שחקנו במחשב ואכלנו ג'חנון. ושחברי כבר הלכו הלכתי בערב לסבי וסבתי. בתחפושות והבאנו אבזרים קטנים,כדי שדודי,סבי וסבתי יוכלו להתחפש .וגם הורי לקחו דברים קטנים. אכלנו אצל סבי וסבתי אוזני המן.ולמחרת הלכתי לסבי וסבתי השניים מצד אבא אבל רק אני ואחיי היינו בתחפושת הורי לא היו עם אבזרים קטנים וגם סבי וסבתי לא. ביום שני אני,משפחתי ,סבי ומשפחת חסיד (המשפחה של שגיא) הלכנו לחיפה.אני נסעתי הלוך במוכניתם של משפחת חסיד ובדרך עצרנו לאכול בנחל אלכסנדר.המשכנו לחיפה ובחיפה קצת היינו בים אבל לא להתרחץ רק להיות בחוף. עלינו לרכבל המכונה בצחוק בצי גוראל כי פעם לראש העיר של חיפה קראו גוראל ז"ל והוא בנה את הרכבל. אבל הוא מת ואם לא שמתם לב כתבתי ז"ל אחרי השם גוראל. אבל אני לא אמור לספר לכם על גוראל אז נמשיך בחויה אחרי הרכבל הלכנו למסעדה ואכלנו ארטיק כל אחיי ואני שוקו בננה,שגיא ואחיו איתי שוקו שוקו ועומר אחיו הקטן של שגיא קרטיב דובדבן וכל ההורים שתו קפה. אחר כך אחי ואימי נסעו במכוניתם של משפחת חסיד ושגיא נסע איתנו לרכבת התחתית. אז נסענו ברכבת התחתית עד לתחנה האחרונה גן האם. והלכנו ברגל עד לגנים הבהאים אבל לשם היה אפשר להכנס רק עד השער הראשון כי צריך להזמין סיור לשערים רחוקים יותר. משפחת חסיד כבר עשתה פעם סיור אז לא לקחנו סיור. אחר כך חזרנו ברכבת התחתית עד לתחנה האחרונה כיכר פריז. ומשם הלכה משפחת חסיד לחגוג יום הולדת לסבתא של שגיא ועופר אחי הלך איתם. אני,הורי,אחי וסבי אכלנו במעדה ולצערי הרב נסענו בחזרה הביתה. מאוד נהנתי בחופשת פורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה