יום רביעי, 17 במרץ 2010

יום ספורט


יום ספורט הוא יום אשר מקימים לחיזוק הספורט ולשכנוע עסיקה בספורט. בבית ספרי ציינו את יום הספורט כך: בהתחלה, ראינו את טקס יום הספורט בו ילדים שונים מכיתות שונות הציגו מופע על ענף הספורט המצטיינים בו. אני לא רציתי להציג. וגם הטקס היה משעמם כי כמעט כולם היציגו את ענף הספורט היתעמלות אומנותית. אחרי הטקס עלינו לשיעור, יצאנו להפסקה ואחרי הפסקת האוכל היינו בתחנות בהם היתה צירכה כל כיתה לצבור נקודות על ההצלחה בתחנה ועל עידוד. עוד לא החריזו על המנצחים אני מקווה שכיתתי ג'2 ניצחה. ודרך אגב התחנות היו קליעה למטרה בה היה צריך לפגוע בבקבוקי חול כאשר הם תלויים למשקוף השער, ואני היצלחתי לפגוע, שיווי משקל בה היה ספסל ועליו טבעת ובתוכה כדור והיינו צריכים לשמור על שיווי משקל וללכת על הספסל ולא לפול למרות המכשול,המצנח בה היה מצנח ובתוכו כדורים והיינו צרכים לנער את המצנח ולההיף את הכדורים הנמצאים בתוכו ולהחזירם לתוך המצנח, קביים בה היינו צרכים ללכת בעזרת קביים כאשר פרעים לנו חישוקים,אבל את תחנה זאת לא הספקתי לעשות כי היינו צרכים לעבור לתחנה הבאה צמגים אז בה הייתי ראשון ובה היה צריך לסובב צמיג (גלגל) בין קונוסים,התחנה הבאה היתה הוקי בה היינו צרכים להכניס גול בעזרת מקל הוקי וכדור בין רגל אחת של כיסא לרלו השניה. אחרי תחנת הההוקי הלכנו לתחנת הכדורסל בה היינו צרכים לקלוע מזרקת אונשין לסל. לתחנה הבאה קראו קפיצה בשקים בה היה צריך לקפוץ בשקים עד לנקודה מסוימת, אבל גם בתחנה זאת לא היספקתי לקפוץ אז בתחנה הבאה כדורגל הייתי ראשון. בכדורגל היה צריך לבעות פנדל לשוער אבל לא היצלחתי לשים גול לא נורא. שנגמרו התחנות קצת התאכזבתי. נהנתי בתחנות אבל בטקס לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה