יום רביעי, 6 בינואר 2010

על עצמי

שלום קוראים לי אלון אני גר פ"ת ולומד בבית ספר הוברמן כיתה ג'2 . יש לי שני אחים יותם שהוא תאום שלי וכמוני בן 8 2\1
אבל לומד בכיתה ג'1 ועופר הבכור בן 11 2\1 ולומד בכיתה ו'2 לאבי קוראים מנשה או בקיצור מני והוא רוקח לאמי קוראים יעל או שרה אנחנו קוראים לה יעל אבל בתעודת זהות כתוב לה יעל שרה והיא עובדת בדרמה תרפיה . חברי מהכיתה הם: אליהו או בקיצור אלי,דביר,עומר,שגיא,עומרי,נתאי וחברה אחת שירה. טוב אני יודע סיפרתי יותר מדי אל אחרים וארי אני אמור לספר אל עצמי אז עכשיו נחזור אלי. אני ילד חזק,חרוץ,יפה,אחראי מצטיין בלימודים ויש לי חוחמת חיים טוב נכון קצת הצ'וצתי אבל קזה אני אין מה לעשות ואם אתם לא מאמינים אני יכול להוכיח לפחות משהו אחד אני לומד בחוג ג'ודו ואני בחגורה צהוב כתום וזה החוגרה ה שלישת מתוך עשר חגורות ואם אמרתי שאני יכול להוכיח לפחות משהו אחד אז זה מוכיח שאני חזק.

2 תגובות:

  1. אלון היקר

    הסיפור שלך
    יפה
    מאוד וקצת לא אלך תישתדל יותר בבקשה.

    השבמחק
  2. לדבורה אני יודע שלא כתבתי כל כך אלי ואפילו כתבתי את זה אני השתדיל לשפר.

    השבמחק