יום חמישי, 14 בינואר 2010

כתיבת מיכתב אישי

13.1.2010

יואב שלום רב,

אני עכשיו מטיל במחתש רמון שנוצר כך: נהיה בהר סדק ואז טפטפו מים לתוך הסדק ולאט לאט פתחו אותו ופתחו אותו עד שנוצר באמצע חור ומסביב היה כל ההר דבר כזה שבאמצע יש חור ומסביב גבעות לדבר כזה קוראים מחתש.המחתש מאוד יפה. אבל נורא חם כאן וצריך לשתות הרבה מים כדי לא להיתיבש ובגלל זה אני צריך כל שניה להשתין . יש פו חול צבועוני נורא יפה .וסעלי בזלת שיש להם צורות לבה כי פעם הם היו לבה אבל הלבה היתקשה לסלע ונשארה לה רק הצורה. יש כאן גם סלע נורא יפה עם פסים צבונעים. והפס הירוק הוא נחושת. אתמול טילתי בנגב .וגם שם חם מאוד וצריך לשתות הרבה מים כדי לא להיתיבש ויש לי כל שניה להשתין . וגם אני , חבריי ואחיי אספנו מקלות ואני אספתי את הרוב. למרות שאין הרבה מים בנגב יש צמחים שמצליחים לשרוד כמו עץ השיטה למשל בגלל זה יש מקלות . כשחזרנו עם המקלות ראה אותנו פקח ואמר לנו לזרוק את המקלות כי אם כולם יקחו לא ישארו צמחים אבל כלפינו זה לא הוגן לקחנו רק מקלות שלא היו תקועים באדמה . בכל זאת שמרנו חלק מהמקלות כי אבי אמר שיעזוב אותנו עם המקלות שכבר הכנסנו למכונית אבל רוב המקלות שאני אספתי דווקא לא היו במכונית. אבל הפקח היה די נחמד נתן לנו שקית גדולה יותר מהשקיות שהיו לנו וגם אמר לנו מאיפה מותר לקחת מקלות ובסוף גם המקלות היו הרבה יותר טובים וגם הרבה יותר מרובים בגלל השקית הגדולה. וכמובן שהייתי בטוח שתהיה לנו מדורה גדולה שתחזיק הרבה זמן ותחמם אותנו כי בנגב קר מאוד. אחר כך נסעתי שעה והגעתי למקום שבו אני ישנתי זה זה כמו מין סוכה אוהל כזה. בגלל שביום חמישי היה לאחת מחברי יום הולדת אז עשינו לה מסיבת הפתעה קטנה אחר כך אכלתי ואז הלכתי לשתות תה אצל הבדואים. ואז התתפתי בפעילות שעשתה אחת מחבריי לכבוד יום הולדתה ואני ואחי ניצחנו. אחר כך הלכתי לשון אבל לפני זה אימי ואבי רצו לקחת אותי ואת אחי לראות כוכבים כי בגלל שבנגב אין מקומות מגורים אז אין הרבה אורות ואפשר לראות הרבה יותר כוכבים מאשר בעיר וזה נורא יפה. אבל בגלל שההורים של חבריי לא הסכימו להם אז אמרנו שאנחנו הולכים להשתין ןצפינו בכוכבים. ואם אתם שואלים מה עם המדורה אז לא הספקנו לעשות אותה בערב. אבל בגלל שבנגב מוקדם בבוקר עדין מאוד קר. אז עשינו את המדורה בבוקר ובאמת כמו שחשבתי המדורה היספיקה להרבה זמן. אחזור היום בערב שלך אלון.